Ваш кошик
У кошику більше не залишилось товарівFAQ
1 - Як зареєструватися в інтернет-магазині?
Щоб зареєструватися в інтернет-магазині слід натиснути кнопку "Реєстрація", а потім вписати всі необхідні дані. Після натискання кнопки "Далі" буде відправлений е-mail з посиланням для активації. Після натискання на посилання Ви можете почати робити покупки.
2 - Чи потрібні мені логін і пароль для того, щоб робити покупки?
Ні, логін і пароль не обов'язкові. Можна робити покупки без реєстрації. Однак, вибираючи покупку без реєстрації, немає можливості перевіряти історію замовлень. При чергових замовленнях доведеться заново заповнювати дані для доставки. Крім того, немає можливості брати участь в акціях для постійних клієнтів.
3 - Що таке "моє обране"?
В даному розділі Ви можете зберігати інформацію про товари, які сподобалися. Додавши до обранноо, Ви маєте можливість відслідковувати зміну вартості продукту, доступність на складі, в разі відсутності потрібного Вам розміру на залишках. Вся інформація буде для Вас доступна за допомогою електронних повідомлень на Ваш поштовий ящик. <div id="gtx-trans"> <div class="gtx-trans-icon"></div> </div>
4 - <span style="background-color:#ffffff;">Як оформити замовлення?</span>
<span style="background-color:#ffffff;">Оформити замовлення можна в телефонному режимі, або ж вибрати товар на сайті, який зацікавив вас і оформити замовлення, натиснувши кнопку "Купити".</span>
5 - Як додати, видалити, змінити кількість товару в кошику?
Щоб додати товар в корзину, натисніть кнопку "Купити", якщо необхідно додати ще товари, натисніть "Продовжити покупки". Для видалення товару, натисніть на кнопку в правому верхньому кутку "Оформити замовлення". Ви потрапите на сторінку відображає вміст вашої корзини, після чого натисніть кнопку "X" правіше товару, щоб видалити його з кошика. Для зміни кількості товару, що купується, введіть необхідне число одиниць товару в поле "Кількість" поруч з обраним товаром.
6 - Наявного опису і зображень товару мені не досить для ухвалення рішення про покупку, що мені робити?
<span style="background-color:#ffffff;">Ми із задоволенням допоможемо Вам! Телефонуйте нашим менеджерам і задавайте будь-які питання щодо реалізованих нами товарів. Ми докладемо максимум зусиль, щоб відповісти на всі Ваші запитання!</span>
7 - Як можна внести зміни в замовлення або анулювати його?
Якщо Ви бажаєте внести зміни в замовлення або анулювати його, просимо Вас в день створення замовлення звернутися по електронній пошті: info@amelmedical.com.ua. Інтернет-магазин працює з понеділка по неділю з 9-00 до 21-00 (за київським часом).
8 - Скільки коштує доставка?
Вартість доставки залежить від способу оплати і форми доставки. Більш точна інформація вказана в розділі "Доставка і оплата".
9 - Які форми оплати доступні в інтернет-магазині?
Заплатити за товар, куплений в інтернет-магазині, Ви можете готівковими коштами або банківською картою.